środa, 24 kwietnia 2013

#2 Pierwsza notka na serio...

Hejka kochani! ;* Na początku chciałam Was przeprosić za nieobecność, ale miałam ostatnio ciężkie dni, które zdarzają się coraz częściej, a do tego jeszcze szkoła, w której okazało się, że jestem zagrożona z historii. Nawet nie mam pojęcia, jak to się stało, ponieważ ostatnio mnie pytała i wykułam się na 5, a teraz mi mówi, że jestem zagrożona?! Jak dla mnie jest to bardzo dziwne, ale nie chcę się z nią sprzeczać, bo wyśle mnie na dywanik jak  ostatnio. Po prostu nie znoszę tej nauczycielki, zawsze mam z nią na pieńku. Nie wiem, dlaczego ona mnie tak traktuje, przecież nic jej nie zrobiłam. Zawsze, jak się pomylę podczas ćwiczeń przy tablicy zawsze się na mnie wydziera. A na innych nie. Chciałabym, żeby chociaż raz w takim momencie weszła Dyrektorka, ona by zrobiła z nią porządek, bo chociaż bardzo jej ufa, mówi, że dobro uczniów jest dla niej najważniejsze i nigdy nie dopuściłaby do czegoś takiego... Taa, jasne, bla, bla, bla... Głupoty i nic więcej. Ale przez tą właśnie nauczycielkę ciągle siedzę i się uczę. Ciężko jest mi to wszystko pojąć, bo ona pyta bardzo dokładnie, a teraz powiedziała mi, że w piątek zapyta mnie z całego rozdziału. Boże, co za baba?! Ale ja jeszcze jej pokażę. Nie wie, z kim zadziera. 
Przepraszam, obiecałam, że napiszę o modzie, a rozpisuję się na dość nie ciekawy temat... :/ Sorki.
Ale dobra, obiecałam modę - będzie moda. :D


Uważam, że jest to idealny zestaw na dzisiejszy dzień. :)
Nie będę Was już dłużej męczyć tymi literkami, więc dodam jeszcze jedno, ostatnie zdjęcie. :D

Najbardziej podoba mi się ta panterka, a Wam? ;)
Do (może) jutra! Pa pa! ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz